זהירות קורונה!

בלעדי בישראל !!!

מכשיר מהפכני להשמדת חידקים ווירוסים ממכונות לספירת כסף ומשטרות הכסף.

מכונות כסף לצ'יינג'ים

מכונת כסף לצ'יינג'ים [נותני שירותים פיננסים]

מכונה לספירת כסף לצ'יינג'ים[ נותני שירותים פיננסים ] היא לא סתם מכונה, אלא היא מכונה מולטי פונקציונלית שמבצעת ספירה של כסף מקומי ושל מטבע/ שטרות זרים. בעוד שהמכונות הללו פועלות בבנקים, ובסניפי הדואר ניתן בשנים האחרונות גם לרכוש את המכונה החכמה הזו עבור העסק, וזה אף מומלץ במיוחד עבור אלו שקיים בהן שימוש במטבעות זרים. מעבר לעובדה שהמכונות מט"ח מבטיחות ספירה מדויקת, הן גם יודעות לזהות ערכים שונים, וחשוב מכך שטרות מזויפים. בין אם מדובר בשטר של דולר, של שטרות שקל או מט"ח , מכונות לספירה ומיון הכסף החדשניות של חברת תיחכום מתאימות לכל העסקים הנותני שרותים פיננסים[ צינג"ים ] מכונות המתאימות לפעילות במט"ח . דגמים אלו עובדים בסניפי הבנקים השונים , סניפי בנק הדואר וכמובן משרדי נותני שירותים פיננסים

מהי מכונת כסף לצ'ינגים ?

כשמדובר בכסף דיוק ואמינות זה שם המשחק. יחד עם זאת, גם כאשר אנו יודעים לבצע ספירה מוקפדת ואחראית אנו מוצאים את עצמנו תחת בלבול כשאר מדובר במטבע זר. לכן, מכונת כסף לנותני שרותים פיננסים מסייעת למיין את השטרות והמטבעות באופן יעיל מדויק ומהיר לאתר שטרות מזויפים למיין את השטרות לפםי הערכים לסדר אותם באותו הכיוון וכמובן ניתנות לחיבור למדפסת להדפסת מספרי השטרות – כמחויב . כמו כן, קיימים דגמים שונים ומאוד מומלץ לבחור את הדגם המתאים על פי סוג העסק ולצרכיו היא קריטית עבור עסקים שמעניקים שירותי מט"ח.
מעבר ליכולת הדיוק של המכונה, הסדר המוקפד, והחלוקה הנכונה של הערכים, היא גם תדע לזהות שטרות מזויפים, ובימינו כאשר רמת הזיופים רק משתפרת משנה לשנה, זה מאוד חשוב שיהיה לנו את הכלים לזהות אותם.

חברת תחכום צ.ב. טכנולוגיות נעים להכיר:

מחפשים מכונת כסף לצ'יינג'ים? בחברת תחכום צ.ב. טכנולוגיות תוכלו להתרשם ממבחר דגמים איכותיים ומתקדמים ביותר של מכונות לטיפול כסף שונות. בין הדגמים השונים שברשות החברה קיימים מכונות לספירת מטבעות, ספירת שטרות, ספירת מט"ח, ומכונות לספירת מיון ואיתור שטרות מזויפים. לחברת תיחכום רשימת לקוחות יוקרתית המשתמשים בדגמי המכונות הטובות בעולם הכוללת את בנק ישראל, בנק פועלים, בנק לאומי, בנק הדואר, בנק מזרחי, בנק אגוד, בנק יהב, ברינקס אל על, ארומה, וחברות מובילות נוספות, וזאת בזכות האיכות הגבוהה והביצועים המדויקים של מכונות החברה.
בנוסף, החברה מעניקה שירותי ייעוץ והדרכה מקצועיים ושירות תמיכה בפריסה ארצית כך שאם הנכם זקוקים ליעוץ טרם רכישה ,להסבר בתפעול המכונה, או צריכים שירות תיקון, צוות העובדים של החברה יגיע עד אליכם ויעניק לכם שירות מקצועי וחסר פשרות.

בין לקוחותנו