זהירות קורונה!

בלעדי בישראל !!!

מכשיר מהפכני להשמדת חידקים ווירוסים ממכונות לספירת כסף ומשטרות הכסף.

מכונות לספירת שטרות

מכונות לספירה, בדיקה ואיתור שטרות​ מזויפים

מכונה לספירת שטרות איכותית עם אחריות

מכונה לספירת שטרות כסף הינה צורך בסיסי בכל בית עסק המקבל תשלומים במזומן, המכונה מבצעת ספירה של השטרות וניתן לקבוע מראש כמות/קבוצות בהן הספירה תיעצר ובכך הלקוח יודע כמה שטרות יצר בכל מארז/ חביקה. השימוש במכונות לספירת שטרות תא אחד החל בתחילת שנות ה 70 והגיע לישראל בסוף שנות ה 70 תחילת שנות ה 80 תחילה היה ניתן היה לראות אותן אצל כל הטלרים בבנקים ובבנק הדואר. במהלך השנים המוצר הפך פופולרי בכל בית עסק וחוסך זמן רב בספירה ידנית ומונע טעויות.

מכונות לספירת שטרות רגילה

מכונות לספירת שטרות הינן המכונות הבסיסיות בקטגוריה.

מכונות לספירה וזיהוי הערכים וסיכום כמות השטרות

אחריהן ניתן למצוא מכונות לספירה וזיהוי הערכים וסיכום כמות השטרות מכל ערך וסכום כללי שעבר במכונה תא אחד , מכונה זו יודעת לאתר שטרות לא ראויים מכל סיבה ו או שטרות חשודים כמזויפים או מזויפים.

מכונות שני תאים לספירה מיון השטרות, איתור שטרות מזויפים

בקטגוריה השלישית ניתן למצוא מכונות שני תאים לספירה מיון השטרות, איתור שטרות מזויפים /חשודים כמזויפים או לא ראויים לשימוש, כאשר כל השטרות החשודים נדחים ועוברים לתא השני[תא הנדחים] – מכונות אלו מתאימות לספירת מט"ח בנוסף לשקל ישראלי וקיימת אפשרות לחברם למדפסת חיצונית להדפסת פרטי הפעולה ומספרי השטרות מתאים לבנקים, משרדי צינג וכל העוסקים במט"ח.

מכונה לספירת שטרות – תא אחד הכוללת תוכנה לזיהוי הערכים

מכונה לספירת שטרות כסף תא אחד הכוללת תוכנה שפותחה בישראל לזיהוי הערכים וסימני הביטחון בשטרות הישראלים המאפשרת 

  • זיהוי של ערך השטרות
  • כמות השטרות מכל ערך 
  • ביצוע סיכום כמות השטרות 
  • איתור שטרות מזויפים ו או לא תקינים 
  • וכל זאת בספירה מעורבת של כל הערכים יחד.

המכונה מבצעת ספירה ובדיקה של השטרות וניתן לקבוע כמות/קבוצות בהן הספירה תיעצר בכל ערך ובכך הלקוח יודע כמה שטרות יצר בכל מארז/ חביקה. בספירה של כל ערך בנפרד. מכונות לספירה ובדיקה תא אחד הינן המכונות הבסיסיות בקטגורית הבדיקה והזיהוי של השטרות , היות ולמכונה תא אחד היא מתריעה בקול ונעצרת כאשר חושדת כי השטר לא תקין מכל סיבה שהיא ולא ממשיכה לעבוד עד הוצאת אותו השטר.

– מכונות אלו סופרות ומזהות גם מט"ח [דולר יורו שטרלינג] בנוסף לשקל.

– המכונות בודקות את כל סימני הביטחון הקיימים בשטרות ברמה הגבוהה ביותר ולא רק את הנייר או הפס המגנטי כמקובל במרבית המכונות האמורות לבצע בדיקה .

מכונה לספירת שטרות – שני תאים הכוללת תוכנה לזיהוי הערכים

מכונה לספירת שטרות כסף שני תאים הכוללת תוכנה שפותחה בישראל לזיהוי הערכים וסימני הביטחון בשטרות הישראלים המאפשרת 

  • זיהוי של ערך השטרות
  • כמות השטרות מכל ערך 
  • ביצוע סיכום כמות השטרות 
  • איתור שטרות מזויפים ו או לא תקינים 
  • וכל זאת בספירה מעורבת של כל הערכים יחד.

ספירה ובדיקה של השטרות כולל מיון

המכונה מבצעת ספירה ובדיקה של השטרות כולל מיון וזאת בעזרת התא השני[תא הנדחים] המאפשר ספירה רציפה ללא עצירות בכל שטר חשוד או מזויף השטר נזרק לתא הנדחים , במכונה בעלת שני תאים ניתן לבצע בסיום הספירה מיון של השטרות ,כלומר מזינים את כל השטרות המעורבים ובכל ספירה יצאו כל השטרות מאותו הערך ,כך מתבצע מיון אקטיבי ואין צורך במיון ידני, בד"כ במכונות שני תאים ניתן לסדר את השטרות לאותו הכיוון ועם הפנים שעל השטר כלפי מעלה.
– סידור ומיון השטרות חוסך זמן רב למפעיל המכונה.

– מכונות אלו סופרות ומזהות גם מט"ח [כ10 סוגי מטבע/ מדינות] כולל השקל, וחלק מהדגמים יודעים לבדוק את איכות השטר ואם הוא ראוי לשימוש, תכונה זו מתאימה לעסק המזין מכשירי כספומט פרטיים.

– המכונות בודקות את כל סימני הביטחון הקיימים בשטרות ברמה הגבוהה ביותר ולא רק את הנייר או הפס המגנטי כמקובל במרבית המכונות האמורות לבצע בדיקה .

[המידע מתייחס למכונות אלו המופצות על ידי חברת תיחכום צ.ב. טכנולוגיות בע"מ -ולא ככלל המכונות המפורסמות].

בין לקוחותנו