זהירות קורונה!

בלעדי בישראל !!!

מכשיר מהפכני להשמדת חידקים ווירוסים ממכונות לספירת כסף ומשטרות הכסף.

מכונות כסף לבנקים

מכונת כסף לבנקים

מכונת כסף לבנקים היא המכונה הטובה ביותר לספירת כסף מבלי לחשוש מטעויות אנוש שמתבטאות בחוסר ריכוז.היות ומכונות הנמצאות בסניפי הבנקים עברו מבחנים קשים ורק לאחר אישורם הבנק רוכש אותם. מעבר לדיוק של הספירה, האופרציה של מכונה זו היא כל כך פשוטה ויעילה, שאין זה פלא שלא רק בנקים נוהגים להשתמש בה, אלא גם בעלי עסקים שמבצעים ספירת שטרות ומטבעות בסוף כל יום. כמו כן, היתרון העצום של מכונה זו, זו המהירות של הספירה, שתוך כמה שניות בודדות מבצעת ספירה מדויקת, אך לא רק, אלא זו גם היכולת שלה לזהות שטרות מזויפים אשר משנה לשנה פחות ופחות ניתנים לזיהוי מהיר על ידינו. אז הנכם מעוניינים במכונת כסף לבנקים? הנה כמה פרטים חשובים.

מהי מכונה לספירת שטרות ומה ההבדל בין הדגמים?

למכונה לספירת שטרות קיימים כמה דגמים שונים אשר הם נעים מדגם בסיסי ועד דגמים מתקדמים מבחינת מולטי-פונקציונליות. בעוד שהדגם הבסיסי מבצע אך ורק ספירת שטרות, הדגמים המתקדמים והמשוכללים יותר מבצעים גם זיהוי ערכים, איתור שטרות מזויפים, וזיהוי וספירת מט"ח [דולר יורו שטרלינג]. בנוסף לכך, הן גם יכולות למיין את השטרות ולסכם עבורנו את כמות השטרות מכל ערך. כדי לדעת איזה דגם מתאים לכם, מומלץ לבחון את הצרכים שלכם אל מול המאפיינים השונים.

מהי מכונה לספירת מטבעות?

הדבר היחידי שיותר מבלבל מספירת שטרות זה ספירת מטבעות ולכן גם עבור כך קיימת מכונה לספירת מטבעות. גם במקרה של מכונה זו קיימים דגמים שונים אשר הדגם הבסיסי מבצע ספירת מטבעות בלבד, ולא מזהה ערכים או ממיינם, בעוד שהדגם המתקדם יותר ממיין, סופר, ומחלק את המטבעות על פי ערכים למגירות נפרדות. הבדלים נוספים בין הדגמים זה גודל המכונה, המנוע, מיכל ההזנה, ומהירות הספירה. לכן, אם הנכם עובדים עם מספר רב של מטבעות ולא מעוניינים בעבודה הסיזיפית של חלוקתם לערכים בסוף כל יום, בהחלט מומלץ יותר לרכוש דגם מתקדם.

אז אתם מתעניינים במכונת כסף? חברת תיחכום לשירותכם

חברת תיחכום הוותיקה והמובילה בתחום מזמינה אתכם להנות ממבחר דגמים שונים של מכונה לספירת שטרות ומכונה לספירת מטבעות אשר עומדים בתקנים בינלאומיים מחמירים. כפי שוודאי אתם יודעים עם כסף אין מקום לטעויות, ולכן חברת תחכום מעניקה לכל לקוח ייעוץ אישי כדי להתאים עבורו ועבור צרכי העסק שלו את המכונה המתאימה.

בין לקוחותנו